CERTYFIKACJE
● Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach 1st, Warszawa
● Kurs: Interwencja Kryzysowa : etapy, strategie i praktyka
● Depresja w praktyce :rozpoznanie,
narzędzia,techniki
● Kurs : psychotraumatologia
● Heg, Biofeedback w terapii Autyzmu i ADHD, Wrocław
● Podstawowy Kurs- Konsultant
Psychoterapii Pozytywnej, Wrocław,
● Konferencja Neuroróżnorodni
● Konferencja Neurodepresja
● Pedofilia - wprowadzenie do analizy
zjawisk, Warszawa, Mazowieckie
● Przezczaszkowa stymulacja prądem tDCS, Wrocław, Dolnośląskie, 2022
● EEG BIOFEEDBACK, 2022
● Sensomotoryczna Terapia Widzenia 2022
● C-Eye i eyefeel w neurorehabilitacji i
komunikacji 2022
● Jak pomóc uczniowi wysoko
wrażliwemu odnaleźć się w
przestrzeni przedszkola lub szkoły? 2022
● Zaburzenia układu przedsionkowego i ich wpływ na
funkcjonowanie dziecka.2022
● Funkcje wzrokowe,2021
● Ruchy oczu – diagnoza i terapia
● Ocena widzenia u małych dzieci do 3 roku życia. 2021
● Optodysleksja - co to jest?2021
● Dziecko autystyczne w szkole 2021
● Szkolenie II stopnia AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem, 2020
● Szkolenie I stopnia AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w
obszarze komunikacji,2020
• Integracja sensoryczna w terapii
autyzmu 2020
● Urządzenia wykorzystujące Ruch
Oczu w Terapii,
Diagnozie i Komunikacji Dziecka” - (
c-eye). 2019
● Warsztaty : Autyzm a seksualność,2018
● Forum autyzmu, zachowania trudne
w przebiegu rozwoju dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, 2018
● Wczesna diagnoza iterapia zaburzeń rozwoju językowego. Programowanie rozwoju języka, 2017
● Diagnoza funkcjonalna dziecka z
zaburzeniamirozwoju, profil psychoedukacyjny PEP-r E. 2017
● Metoda Krakowska terapia
neurobiologiczna dzieci z
zaburzeniamirozwojowymi, 2017