Jestem absolwentką studiów psychologicznych na Uniwersytecie SWPS Humanistycznospołecznym we Wrocławiu i dogoterapii oraz przygotowania pedagogicznego dla psychologów na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Obecnie szkole się również w zakresie Psychologii transportu. Prowadzę interwencje kryzysowe i mam duże doświadczenie w pracy z młodzieżą, które zdobyłam w pracy w Poradni Psychologicznej.
Jestem specjalistką z zakresu diagnozy ADHD. Mam doświadczenie w pracy metodami NVC (porozumienie bez przemocy), DBT, CBT, poznawczymi, treningi umiejętności komunikacji w bliskich relacjach, interpersonalnych, radzenia sobie z emocjami a także zaburzenia psychosomatyczne, fobie. Specjalizuje się również w pracy z pacjentami z depresją i stanami lekowymi. Prowadzę również treningi ADHD.
Przeprowadzam testy MMPI- 2, testy zaburzeń osobowości SCID-5, testy DIVA- 5 (test na ADHD), wystawiam opinie psychologiczne. W pracy z parami wykonuję kwestionariusz komunikacji małżeńskiej, aby ustalić plan pracy z parą.
W pracy z pacjentem kieruję się przede wszystkim empatią - bardzo istotne jest, aby każda osoba poczuła się w pełni zrozumiana i bezpieczna podczas sesji u mnie. Zależy mi aby każdy mógł poczuć się swobodnie i wyrazić swoje myśli. Jestem otwarta na pacjenta, chętna do słuchania, podchodzę do każdej osoby z szacunkiem, chętnie dzielę się wiedzą, gdy dostrzegam, że coś może być ważne dla danej osoby. Podczas rozmowy wspólnie budujemy z pacjentem przestrzeń dla niego na odkrywanie siebie i swoich głębokich potrzeb.
Do każdej osoby podchodzę indywidualnie. Wychodzę poza schematy, jednak w oparciu o wiedzę o człowieku, umyśle i emocjach, którą zdobyłam i którą stale poszerzam podczas kursów, warsztatów i intrawizji. Zapraszam do mnie szczególnie dorosłych oraz młodzież, osoby przechodzące kryzys w związkach, kryzysy emocjonalne i zawodowe, pacjentów z zaburzeniami lękowymi, i trudnościami emocjonalnymi. Pracuje także z osobami przeżywającymi stres, z niskim poczuciem własnej wartości, po traumach i w żałobie. Polecam się także w zakresie psychoedukacji, diagnozy ADHD oraz wspólnego przechodzenia tak zwanych "treningów umiejętności", jak trening regulacji emocji, czy umiejętności interpersonalnych.